STAND ON THE CORRECT COLOR SKY BLOCK TO WIN A PRIZE IN ADOPT ME! (ROBLOX)

Publicēšanas datums 25 mar 2021
🦄 Enter my Star code ⭐️iamsanna⭐️ when you buy Robux at t.co/uVuYnoKTb6 🦄
❤️NEW IAMSANNA and MOODY PLUSHIES AVAILABLE NOW!!! iamsanna.com/
💜INSTAGRAM: iamsanna
💜TWITTER: iamsannay
⭐️SUBSCRIBE TO MY SECOND ROBLOX CHANNEL: lvcd.info/one/8Gft2o5-GTOMF3ClLOWpFA
⭐️SUBSCRIBE TO MY VLOGGING CHANNEL: lvcd.info/one/88yTvHdrW5pKbYoZ4vp0nw
🦄Unicorn Twins🦄 lvcd.info/one/w8kOfFI6F8CspoeHhDdOaA
🦕Dino: lvcd.info/one/RqKMF223YyIr8veYG48oUAvideos?view_as=subscriber
💙ALL GIVEAWAYS WILL BE ANNOUNCED ON TWITTER @iamsannay💙
🦄💜 SUBSCRIBE FOR DAILY VIDEOS:
lvcd.info
📱❤️ MY SOCIAL MEDIA ACCOUNTS:
INSTAGRAM: iamsanna
TWITTER: iamsannay
FACEBOOK: iamsannay/
---------------
Hey!👋
My name is Sanna and I love recording 📷 videos with my friends and share them with my amazing subscribers from all over the world!🌍
To get updates about my upload and activity on LVcd, you can subscribe to my channel!✅
Don't forget to like, comment, share and subscribe to my channel!
Thank you!💙
Sanna
- My Capture Card: e.lga.to/iamSanna
This video is child friendly / kid friendly / family friendly 👸🤴
#Roblox #Gaming #AdoptMe

komentāri

  • 🦄 Enter my Star code ⭐️iamsanna⭐️ when you buy Robux at t.co/uVuYnoKTb6 🦄 ❤️NEW IAMSANNA and MOODY PLUSHIES AVAILABLE NOW!!! iamsanna.com/

    • sanna can u offer for my ice cream plush ?♡☆ please im a big fan for 4 years please!!!

    • Hiiiii🤗

    • Lol

    • Hi sanna im a really big fan🥺 and i lost my main account on 15 march and my dream pet is a normal unicorn doesnt have to be ride or fly, could I please have my dream pet🥺you don’t have to but you would make my day💕

    • @Belle Serene Carr because she hate the banana car

  • Moodys so rood lol!

  • Sanna was the one who got purple first

  • Love your videos

  • Hi queen Sanna and queen Moody,good luck to the game! 🎀👸🏼👸🏻

  • It was SANNA NOT MOODY Bruh

  • Lol yeah BANANA CARI S BEST

  • hahahahahaha my bro called u yampsanna

  • Sorry but to be honesty moody got the dark purple

  • SANNA DID it on the dark purple cause I paused it every time then I saw sanna did it

  • Hi

  • Do you remember the dark purple yes Sanna got it I saw it

  • Sorry moddy, Sanna won the purple one I put it is slowmo

  • Sanna:EVIL JERED EVIL JERED EVIL JERED Me:laugthing and I can't even stand up XD

  • I saw you and a almost gave you 5 banana things

  • OMG I Think Jared is sannas hater😱😱😱

  • It was Sanna did it first with that purple coler! I know couse i replayed it

  • Hi sanna can I tell a question did you already see moody real real face but I'm serious tho in telling and ty

  • sanna sanna sanna

  • Bananas are good for you

  • Please can moody do a FaceTime for some reason I think that moodys face is really cute❤️❤️❤️💕💕💕

  • is sanna

  • Moody can I give you something in adopt me

  • 1:13 PAUSE! Hands have been touched I repeat hands have been touched!

  • I LOVE YOU SANNA

  • I dont get one thing garade said banana car I was like banana car is gone right?

  • le team☆♡♤◇♧《》○▪︎●□■⊙°•¤

  • Hi sanna I play roblox I saw club roblox have a update you will have to get a gem dragon and you have to do six obbys to get it so good luck sanna and moody and I got the dragon with one of my friend

  • This reimnds me of color block

  • Moody

  • Mood

  • this video is like playing colour block on roblox

  • Still the old gifts

  • Banaana sanaa una na na na banaana sanaa🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂

  • Hi

  • you can not get a banna car for that

  • Sana moody you both won when i replayde it

  • Did you mean color block

  • where is that place sanaaaa

  • You guys shouldev play colour block on roblox instead of making Geared Suffer.

  • Sanna I want to tell you something : Why do you hate bananas!?!

  • Moody: "I'm gonna hit you with mah wing" Me: * silence * Also me: moody touched sanna's hand.. I'm so proud👁👄👁 💧 💧

  • Why playing sky blocks in adopt me and you can't fall

  • I love when Jared says well.. u got the banana car and sannnas face is so mad

  • I looked back

  • Sanna sorry but that was moody

  • can play the original game pls play 5 rounds

  • is 5:38 and i didnt sleep

  • I know how moodys face looks😈

  • 🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌

  • Did u see how automatically she said new when she got a banana car

  • Sanna got it

  • i do not banana

  • 9:10 what was that garden????

  • O.O thats a smart game it like color block! How to make it in adopt me be like-

  • U should try color block its just like dis

  • When in the starting the game they are holding hand by ring finger

  • colour block!!! :D

  • Well give me the banana car

  • sanna Was First

  • Sanna I don’t like banana

  • Sanna got there first

  • QISYAAAA06 MY NAME

  • Time I did have a banana car but I don’t know more

  • I don’t like bananas either

  • Congrats sanna for the 6 million🤗♥️

  • I love when you do these challenges there so fun to watch

  • Can’t you guys play colour block? It’s exactly the same but better to play like this

  • Sanna i don't like the banna's eatheir👈👈

  • Me:why didn’t she get the banana car? Moody:banana car banana car!

  • See evryvone moody is sooooooooooooo rude to sanna but sanna is her best friend

  • P

  • You can't get the banana car

  • Idk why but i hate moody

  • I saw sanna got to the mug enter first!

  • That was funny about da banana car that wanna got>:l

  • sanna

  • Yup

  • I love sanna wining

  • Happy Easter everyone

  • Sanna won

  • Can you give me a tombstone pls and I love your vids

  • Lol the banana car hahah

  • On the one that dark purple sanna win

  • I have mutrum tose

  • Mmmm I’m eating banana ice lolly

  • LoL i laugh when sanna got banna car but dont worry bannas are yummy

  • Why moody want Santa to get a banana car I hate banana

  • Not because I like Moddy, it's because I paused it.

  • Sanna, you got the purple one first for sure.

  • Sanna is the winner of the whole game

  • BANNA CARRRRRRR!

  • ☆Hi I'm New☆

  • See moody hold SANNA hands

  • Hey sanna bananas are good for u

  • Sanna i hate bananas to they are ewwww

  • Hi 😊

  • Hi SANNA il ur vid sm

  • Congrats to everyone who found this comment early

  • I love you sana