*NEW* OCEAN EGGS AND PETS *TIKTOKS* COMING TO ADOPT ME! (ROBLOX)

Publicēšanas datums 31 mar 2021
🦄 Enter my Star code ⭐️iamsanna⭐️ when you buy Robux at t.co/uVuYnoKTb6 🦄
❤️NEW IAMSANNA and MOODY PLUSHIES AVAILABLE NOW!!! iamsanna.com/
💜INSTAGRAM: iamsanna
💜TWITTER: iamsannay
⭐️SUBSCRIBE TO MY SECOND ROBLOX CHANNEL: lvcd.info/one/8Gft2o5-GTOMF3ClLOWpFA
⭐️SUBSCRIBE TO MY VLOGGING CHANNEL: lvcd.info/one/88yTvHdrW5pKbYoZ4vp0nw
🦄Unicorn Twins🦄 lvcd.info/one/w8kOfFI6F8CspoeHhDdOaA
🦕Dino: lvcd.info/one/RqKMF223YyIr8veYG48oUAvideos?view_as=subscriber
💙ALL GIVEAWAYS WILL BE ANNOUNCED ON TWITTER @iamsannay💙
🦄💜 SUBSCRIBE FOR DAILY VIDEOS:
lvcd.info
📱❤️ MY SOCIAL MEDIA ACCOUNTS:
INSTAGRAM: iamsanna
TWITTER: iamsannay
FACEBOOK: iamsannay/
---------------
Hey!👋
My name is Sanna and I love recording 📷 videos with my friends and share them with my amazing subscribers from all over the world!🌍
To get updates about my upload and activity on LVcd, you can subscribe to my channel!✅
Don't forget to like, comment, share and subscribe to my channel!
Thank you!💙
Sanna
- My Capture Card: e.lga.to/iamSanna
This video is child friendly / kid friendly / family friendly 👸🤴
#Roblox #Gaming #AdoptMe

komentāri

  • 🦄 Enter my Star code ⭐️iamsanna⭐️ when you buy Robux at t.co/uVuYnoKTb6 🦄 ❤️NEW IAMSANNA and MOODY PLUSHIES AVAILABLE NOW!!! iamsanna.com/

  • Ok

  • See pets

  • Yes really much

  • I love you sanna

  • Who’s watching thing when the ocean eggs already came out? Or is just me

  • I am going to play adopt me but it doesn’t work nooooo😭😭

  • I GOT A LEGENDARY ON MY FIRST OCEAN EGG

  • Everyone watching in 2021 be like: they are already out 😆😋

  • Please not lie or two things that other people can't tell if you edit it or not because most of your visit videos are as hinted and people don't like it

  • OML OML OML OMG OMG

  • anyone else here when the ocean egg count down is here.

  • HI

  • wait idk why all small for me

  • H2O

  • I’m from the Future and there’s going to be a Ocean egg!

  • Me watching this with 17 hours left on the ocean eggs

  • There coming tomorrow

  • I love your vedo’s

  • OCEAN EGG CAME! PLAY ADOPT ME NOW!

  • See pet are coming :)

  • The ocean eggs will come out in april only on 5 dats

  • You predicted the future

  • Hehe

  • :| not your fan any more

  • Sanna can you and moody pls make a video of you guys editing a new house in adopt me in a modern Ocean egg style using an adopt me Tutorial on LVcd pls try it . it will make me so happy Since i can't do anything for my birthday and i can only watch you guys so pls.

  • THEY DID YAY YOU GUYS ARE AMAZING LOVE YOUR VIDEOS AND ONLY 2 DAYS LEFT OMG CAN'T WAIT YOU GUYS ARE MAGICAL AND MAICIANS!!!!¡!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!

  • We love you MOODY and sanna

  • love u sanna and moody

  • Three more days until the ocean eggs come!!!!!!!!

  • The friend a seahorse and SHARK

  • Sanna the ocean eggs are coming there are two days left

  • Moody's better

  • Wish we can turn back time.. To the good old dayss. Were there was the Halloween update 2018 😥

  • I am literally your BIGGEST FAN EVER SANNA!!💖💖💖🥰🥰🥰please comment me back sanaa

  • I know some sea pets krab seehorse shark

  • Why theres a red girl a demon?

  • ATENTION EVERYONE I HAVE A SPEATCH AHEM FRIDAY OCEAN IS COMIN AHH AHH

  • 6 to 5 to 4 to 3 to 2 to 1 ocean egg is realese

  • Krabbe

  • Ocean egg countdown starts now

  • The ocean egg is in 4 days omg

  • Yall predict the future cause the ocean egg is coming

  • AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASANNA I LOVE YOU SO MUCH 💗❤💓♥💛💖💗❤💓♥💛💖THE BES AND MOODY TO YOU ARE A BIT BETER SHSH DOT TEL MOODY PLEASE

  • We love you saying we love you and that will never change

  • I’m a Biggest fan

  • Its now out!!

  • Lol I watched this AFTER they came out

  • I have porf that I have seen moody” s face

  • Sanna:the ocean egg will come out in summer Me:THE OCEAN EGG IS COMING OUT IN 5 DAYS ~_~

  • Se pets is coming in 5 days

  • SANNA NOW D EGG IS IN 8DAYS I'M SO SO EXCITED ALLL

  • olso it is coming out the ocen egg vist it your sefs nother day okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  • YEEEEEEEEES THEY ARE MA'AM IM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO EXITED

  • IM SO EXITED

  • THERE COMING OCEAN EGGS ARE COMING IN 6 DAYS SANNA. SAMNA SNANN ANSNANAN SNANAN

  • No there coming

  • Santa do you know the rats can’t or not big so they can’t fit in the bath so they’re their face goes underwater

  • Hey now you use it

  • I WAS THE FIRST PERSON IN THE 200 COUNTRIES TO KNOW THE OCEAN WAS COMING IN 6 DAYS :Btw i did this on the 9 of april

  • I'm pretty sure the ocean egg is coming out on the 16th April

  • l love sanna video ☺️

  • Sanna You must see this S - She is the best a - actually the best youtuber n - Not Rude And Very Nice n - Not work Just Hard work a - Actually The best player in Adopt me Hope you Like it Sanna :D

  • Dude that is SICK

  • Is thsi gurl dumb dose she not konw taht adopt me confirmed the ocean eggs

  • See hors

  • Will there be an orca

  • me:saw the duck meh again: AHHHHHHHHHHHHHH MY DP LIL CUTIE LAKE PET EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK >:O

  • Moody said pizza and moody said pizza pets and moody said jobs and sanna sanna said see pets your right

  • And there is the is the shark pet

  • Put in search in tik tok and put adopme

  • i work for adopt me and there is going to be a shark a lobster and a star fish and a octoupus thast all i know we are still thinking of other pets

  • THE OCEAN EGGS OUT! I HAVE TO CHECK IT OUT!

  • OCEAN EGG im in my Brother phone hehe ;)

  • i am soo exited for ocean eggs my favorite pet is unicorn so i hope there will be a see uniii

  • Me too Love you guys so much

  • OKAY SANNA !!!!!!!!!!!!👌

  • WE LOVE YOU SO MUCH SANNA 💓

  • Sanna my name is Olivia And I am your biggest fan I think 😅

  • Yes please I would love sea pets ❤

  • Omg the ocean egg looks SO cool🌊

  • they should make a fire egg leaving a fire trail and a desert egg with sand trail

  • A dUcK

  • CONGRATULATIONS 🎉🎊 FOR 6M

  • I LOVEEE MASURM LIKE YOU SANA😊👉👈

  • AND IM YOUR FREND

  • SANAAAA I LOVEEEE YOUUUUUU IM YOUR FAN

  • I love you sanna your my favorite LVcdr!

  • Adopt me have made a tt about ocean eggs so its coming

  • I wanna zebra petin adopt me

  • I heard there coming today but I’m not sure and this comment was on Sunday April 4 2021 lol

  • i like when moody says eww i dont like holding ur hand sanna😂

  • Guys my friend thanmila she give me 450 robux

  • HAPPY EASTER SANNA

  • I love it am sanna

  • hi

  • ?

  • you are the best

  • Hello

  • please pin this if you see this sanna i love you vids i am a sub